Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Pangajva - 13 oktober 2014 09:55

Jag har inte funnit en nyckel. Hjälp!


Jag söker en ny man att dela livet med. Jag vill ha ett särboförhållande och en älskare att älska med och göra roliga saker med. Inte för snäll och tråkig, utan en fart i. Har jag för stora krav? Jag vill träffa en bra man som inte röker eller snusar, men tar en öl eller lite vin nån gång.


Han skall inte vara för lång eller för tjock. Jag är ganska liten (155 ca) och inte tjock (bara 4 kg som skall tränas bort. Runt 58-60 år tänkte jag att han kunde vara. Inte alltför sportintresse är bra, jag gillar inte sport.


Teater, bio, konst, motion som promenader, cykla, simma mm. är mina intressen och att älska förstås (också motion). Att ha tid och vilja till ett förhållande som bygger på ärlighet, trohet och kärlek samt tålamod och förståelse. Att vara medkännande och tycka att alla är lika mycket värda är mycket viktigt för mej.

Ovido - Quiz & Flashcards