Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Pangajva - 2 oktober 2014 14:38

Hej, man kan resa i fantasin eller i böcker, film eller på tv. Jag de senaste 12 åren rest rätt så mycket till olika länder och det har varit kul och trevligt för det mesta. Nu har jag sämre ekonomi så då får det bli som i första meningen. Men det kan var kul det med, föresten har man ju också sina minnen och fotografier. De närmsta åren blir sparandets tid, så jag får ihop en slant på banken så jag kan göra lite roligt om några år. hejså länge 

Av Pangajva - 2 oktober 2014 08:32

Här kommer den första:    poäng 1-5


Karin Brunk Holmkvist, Potensgivarna                        5 poäng


Sara Lövestrand, Hjärta av Jazz                                    5    "


Varg Gyllander, Somliga linor brister      del 1             5     "  för alla

Varg Gyllander, Bara betydelsefulla dör del 2

Varg Gyllander, Det som vilar på botten del 3

Varg Gyllander, Ingen jord den andra lik del 4

Varg Gyllander, Min är hämnden             del 5


Åsne Seiierstad, En av oss en berättelse om Norge        5    " 


Majgull Axelsson Jag heter inte Mirjam                         5   "


Anika Östberg, Se ljuset i allt det svarta                       3,5   "       Mycket läsbara

Anika Östberg, Ögonblick som förändrar livet             "      "               


John Green, Förr eller senare exploderar jag (canserbarn-bra men jobbig)  5 poäng


Anna Jansson, Alkemins eviga eld          (alla hennes är bra)                        5 poäng


Helene Tursten, I skydd av skuggorna      (alla hennes är bra)                      5 poäng


Hör av med vad du tycker om mina bokförslag, gör gärna en sammanfattnig av bokens innehåll och vad du tycker.


Ge mej förslag Pangajva







Ovido - Quiz & Flashcards