Alla inlägg under februari 2016

Av Pangajva - 13 februari 2016 09:18

Hej

Är jag konstig kanske dum, men jag tycker alla som förstorar läpparna påminner om varandra. Den första som jag såg  eller la märke till är Lollo på Äntligen hemma. Tyckte det såg väldigt annorlunda ut, men förstod inte varför jag tyckte det. Mina ögon såg bara de stora läpparna. Sen har jag sett/träffat andra med lika stora läppar och då känner jag det som jag träffat personen tidigare. Nu har jag kommit på varför jag tycker de är så lik varandra jo alla har de förstorat sina läppar så det ser onartuligt ut. Jag vill säga att alla får göra som de vill, men varför gör man så?


Själv skulle jag aldrig förstora mina läppar, fast det finns annat jag skulle vilja göra, fast jag har inte råd. Så inte är det fel att göra sin läppar stora ifalll man verkligen vill det och har råd. Det är upp till var och en. Men Jag stirrar på läpparna och tror att vi träffats tidigare, fast vi inte har det.


Finns det någon som vågar berätta varför man gör detta, fast det ser konstigt med så stora läppar. Men det är kanske bara jag som tycker det är kontigt.

Pangavja

Ovido - Quiz & Flashcards