Alla inlägg under december 2015

Av Pangajva - 6 december 2015 17:17

Hej

Jag kan rekomendera julfilmen   En underbar jävla jul   .Såg den idag på em-bio. Den var både väldigt rolig och väldigt bra, så jag kan rekomenderar den till vuxna, barn förstår inte det roliga i filmen tror jag. Det är en film för vuxna som har något att jämnföra med och jag skrattade hela filmen och säkert 10 min efter avslutad film. Att ta med barn är bortkastade pengar anser jag.


En annan film som jag tror är väldigt bra är    En man som heter Ove    .Jag såg reklam för idag och har läst boken dessutom, men även den är en vuxenfilm. Den kanske också är tillåten från 7 år, men jag tror inte barnen förstår det roliga i denna film heller. Det är min personliga åsikt.

Trevlig 2:a advent på Pangajva

Ovido - Quiz & Flashcards