Direktlänk till inlägg 4 december 2014

Finns bara ett sätt Rösta på S i mars. Om du röstar SD =kaos

Av Pangajva - 4 december 2014 15:31

Vilken arogans Alliansen visade upp när SD fällde regeringen. Fast det planerade Alliansen och Sd ihop. Det fattar ju alla det fanns ingen annan utväg och Alliansen styrde SD till detta beslut lika säkert som deras egen egoism. Alliansen vill inte Sveriges bästa då hade de försökt göra något, skapa ett förslag, öppna en dialog med regeringen. Som så många andra tror tror jag att detta leder till färre röster på Alliansen och även SD kommer att förlora röster i valet i mars. Dom enda som kommer att vinna fler röster i valet i mars är de rödgröna som faktiskt tar ansvar och skulle gett medborgarna ett bättre liv. 


Att rösta på missnöjes parti som SD kommer bara att ge samma kaos som vi har idag. Att rösta på Alliansen är inte heller något alternativ, eftersom de bara jobbar i och för egen vinning. Dom utarmar Sverige med sin politik och göder riskkapitalisterna som inte betalar skatt i Sverige. Rösta V dom värnar om våra skattepengar. Rösta på S och MP om du vill ha en bättre skola vård och omsorg. Rösta fi också om du vill de är också ett bra parti. Tack för mej.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pangajva - 30 april 2016 08:56

Med anledning av Mehmets uttalande, gör jag ett litet ihop i debatten.   Jag minns en massa gånger du sagt dumma saker om både det ena och det andra, eller hur Bert? SÅ Bert Karlsson du är ju också Plump ibland och just här tycker jag faktiskt ...

Av Pangajva - 13 februari 2016 09:18

Hej Är jag konstig kanske dum, men jag tycker alla som förstorar läpparna påminner om varandra. Den första som jag såg  eller la märke till är Lollo på Äntligen hemma. Tyckte det såg väldigt annorlunda ut, men förstod inte varför jag tyckte det. Mi...

Av Pangajva - 6 december 2015 17:17

Hej Jag kan rekomendera julfilmen   En underbar jävla jul   .Såg den idag på em-bio. Den var både väldigt rolig och väldigt bra, så jag kan rekomenderar den till vuxna, barn förstår inte det roliga i filmen tror jag. Det är en film för vuxna som ha...

Av Pangajva - 15 oktober 2015 20:43

Att vara mobbad är tråkigt särskilt om man är det hela livet. Man kan ju inte välja föräldrar och har man otur får man ett par som inte kan visa kärlek och omtanke som ett barn behöver. Då riskerar manatt bli utanför kanske hela livet.   Berättel...

Av Pangajva - 25 september 2015 10:01

Hallå alla inläsare av ljudböcker, Daisy mm VISKA inte!!   Du som läser in böcker skall inte viska därför att vi hör inte vad du läser då, förstår du? Vi har ljudet inställt på hur du börjar boken, när du viskar hör vi inte. Vi hinner inte ställa...

Ovido - Quiz & Flashcards