Alla inlägg under april 2016

Av Pangajva - 30 april 2016 08:56

Med anledning av Mehmets uttalande, gör jag ett litet ihop i debatten.


Jag minns en massa gånger du sagt dumma saker om både det ena och det andra, eller hur Bert?

SÅ Bert Karlsson du är ju också Plump ibland och just här tycker jag faktiskt att Mehmet har rätt. Läs hela artiken så får du en annan uppfattning. Men jag tycker förstås inte att han ska äta middag med Vargar, de är som bekant farliga. Så Bertan Svälj förtretet och se hela samanhanget och var självkritisk också.


Jag har den uppfattningen att du har en inte så bra syn på kvinnor och på invandrare över lag. Skulle nog inte klara av att ha dej som vän och det behöver jag ju inte heller. Du vill inte heller ha mej som vän och det är jag glad för. Men om du skulle vara på en middag med våran kung och sen vara lite plump i ett uttalande. Tror du då att man ringer till Karl Gustav och säger att han borde välja sitt middagssällskap bättre.

Nej inte. I pressen kanske man diskuterar lämpligheten. Fast kungen är ju en diplomat i sitt agerande och en mycket trevlig man som inte säger rasistiska eller sexistiska eller luftar andra fördomar. Grattis till Kungen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards