Direktlänk till inlägg 25 oktober 2014

Gammal tjock tv

Bloppis-annons
Av Pangajva - 25 oktober 2014 10:29

I tv, gammal tjock tv säljes. Tvn fungerar bra, men jag har inte plats. Ring om du vill köpa den. Eva

TV & Projektor, Säljes - Linköping (Östergötlands län)
Pris:    200:-
Telefon:    0733758737

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av Pangajva - 30 april 2016 08:56

Med anledning av Mehmets uttalande, gör jag ett litet ihop i debatten.   Jag minns en massa gånger du sagt dumma saker om både det ena och det andra, eller hur Bert? SÅ Bert Karlsson du är ju också Plump ibland och just här tycker jag faktiskt ...

Av Pangajva - 13 februari 2016 09:18

Hej Är jag konstig kanske dum, men jag tycker alla som förstorar läpparna påminner om varandra. Den första som jag såg  eller la märke till är Lollo på Äntligen hemma. Tyckte det såg väldigt annorlunda ut, men förstod inte varför jag tyckte det. Mi...

Av Pangajva - 6 december 2015 17:17

Hej Jag kan rekomendera julfilmen   En underbar jävla jul   .Såg den idag på em-bio. Den var både väldigt rolig och väldigt bra, så jag kan rekomenderar den till vuxna, barn förstår inte det roliga i filmen tror jag. Det är en film för vuxna som ha...

Av Pangajva - 15 oktober 2015 20:43

Att vara mobbad är tråkigt särskilt om man är det hela livet. Man kan ju inte välja föräldrar och har man otur får man ett par som inte kan visa kärlek och omtanke som ett barn behöver. Då riskerar manatt bli utanför kanske hela livet.   Berättel...

Av Pangajva - 25 september 2015 10:01

Hallå alla inläsare av ljudböcker, Daisy mm VISKA inte!!   Du som läser in böcker skall inte viska därför att vi hör inte vad du läser då, förstår du? Vi har ljudet inställt på hur du börjar boken, när du viskar hör vi inte. Vi hinner inte ställa...

Ovido - Quiz & Flashcards